onsdag 8. september 2010

Inspirasjon overalt:)






Vi trenger å gjøre om i gangen...
oppbevaring til 5 stk er ikke lett.
Så jeg har lenge lurt på hva jeg skal gjøre når
gangen
ikke er av de største...
kan ihvertfall ikke defineres som en "hall" :)
Så når jeg satt å så på bildene fra nyåpningen
av en Day butikk fikk jeg svar på problemet:)
Jeg må gjøre sånn som dette... og hvem har ikke alt?
Jo selvsagt IKEA:)



Stolmen garderobesystem er løsningen...
må bare male litt...blir litt tamt med hvitt tror jeg:)
Denne kan man jo sette sammen som man vil,
og kanskje vi får brukt hele gangen også:)




Dette kan man ha i tillegg...Grundtal fra IKEA...
har lyst til å ha slik på badet..

henge badehåndklær på...

men fungerer selvsagt i gangen også:)

Og billig...det liker vi:)



Dette var også til inspirasjon...
En slik Lillholmen fra IKEA,
kunne vi ha hatt bruk for flere plasser rundt omkring i huset.
Kjempesmart og dekorativt...
til Stryningen finner ut at de er ypperlige
som "tørkestativ" til svett treningstøy;)



Fikk tillegg inspirasjon til hva jeg må henge på veggen på gjesterommet...
skaffe stor svart bildehylle fra IKEA...
enten kjøpe store plakater eller forstørre noen egne bilder...
kjøpe lys over bildene...
og VIPS så er dekorasjonsproblemet og mangelen på nok lys løst:)
Kan klistre mange bilder direkte på veggen også... slik de har gjort på sideveggen...
man har jo ikke akkurat lite bilder i disse digitale tider...
og de fleste befinner seg på mac'en hvor ingen kan se de...
så fremkall alle bildene og heng dem direkte på veggen,
så de kan nytes;)

Ha en topp dag i finværet...elsker høsten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar