torsdag 16. september 2010

Ikke lett!


Hvilken stil er det jeg har egentlig?
Det er jo så utrolig mye fint,
og jeg kunne tenke meg nesten alt:)
I tillegg har man jo mange personlige
eiendeler som betyr noe.

Vi har vært så heldige at vi har
både arvet og fått møbler.
Men hvordan blander man alt man har
så det ikke ser ut som en eneste stor røre?
Jeg må ærlig talt legge en plan.
Lage colage.
Jeg er ett stort spørsmålstegn for tiden.
Det gjør ikke saken lettere at man finner
inspirasjon til vakre hjem overalt.
Det er så mye fint at jeg blir GAL:)

Dette liker jeg:

Det industrielle mot myke stoffer
Marokko
Hvitt, grått, brunt, svart og grårønne farger.


Her må det en stor hjernestorm til!
Så får vi se hvilke tiltak jeg kommer frem til.
En ting er ihvertfall sikkert...
veggen på gjesterommet må bli grå...
mest sannsynlig;)

Bilder er fra af swedela og Tine K Home.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar