onsdag 15. september 2010

Innevær



Kos å tenne telys:)
Inntil jeg har fått tak i noen...ehh...
en del lysestaker så forblir det marrokanske fatet uendret:)
Men det viktigste er jo kosen og ikke siste trend:)



Idag har det vært skikkelig ruskevær ute,
så da ble det litt tid til å jobbe med en av de mange
prosjektene rundt omkring i huset...det er en del nemlig!

Dette sengesettet har tatt tid...vært med på 2 flyttelass!
Gravidplager og kolikkbarn
gjorde ikke susen det heller:)
Men nå er jeg snart i havn..kan ikke vente lengre nå...
jenta blir for stor snart...kanskje man har lov å ønske
hun får flere søsken..he-he;)

Hjernen bak det hele kan jeg ikke tilegne
meg selv desverre...men noe er mitt:)
Hentet inspirasjon hos to par sengesett vi har fra
danske Pernittengryn.
Men Jeg tenkte det kunne for en gang skyld
være moro og få med litt av pappas
drømmer og interesser.
Vet at pappaen til denne jenta drømmer om å hoppe i
fallskjerm...derfor har jeg pyntet med en fallskjermhopper.
Men ting blir ikke alltid helt som man ønsker,
så evt. neste gang blir jeg å stikke på ett trykkeri eller
sy på en figur:)
Jeg har ikke særlig tålmodighet for
"prekkelarbeid."

Ha en fin kveld:)

Klæm




Nyheter fra Pernittengryn.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar