mandag 20. september 2010

AtsjOOO!



Ja da var det min tur til å være syk...
hatt 2 syke barn i helga.
Så nå kunne jeg tenkt meg ett par
slike fine pyjamaser fra Victorias Secret.
Det er utrolig hvor mye det hjelper på humøret
med en dusj og fine behagelige klær:)
Skulle ønske det bare var å sette håret opp
i en hestehale og jeg ville se ok ut...
men desverre ser det mer ut som ett
fuglereir...så jeg må ok inn i dusjen ASAP!



Min eldste er bitt av Toy Story basillen..
"MOT EVIGHETEN OG FORBI"
høres til stadighet.
Han skal bli "astronet" når han blir stor:)
Så derfor er jeg på leting etter noe kult
i julegave.
Disney Store fant jeg selvsagt masse.
Sjekk disse Adidas joggeskoene!
Tøff eller hva?
Varene du bestiller herfra blir levert på døren...
det liker jeg:)



Boken fra Malene Birger ble forresten avbestilt
da jeg fant den hos Tanum til 583,-
I tillegg fant jeg boken om
Sex and the City: Kiss & Tell til 141,-.
Kjøpte den óg:)

Ha en fin mandag:)
Vi skal i bursdag til Marcus
som fyller 3 år idag...HURRA!
håper formen blir bedre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar