tirsdag 14. februar 2012

Mine nye bestevenner:)




Syke barn igjen...
hard vinter...
skikkelig glissent i bhg når vi
leverer og henter:)

Vel...tenkte jeg kunne
tipse om mine nye favoritter
på vaskefronten...
først når jeg så reklamen tenkte
jeg;
Trenger man dette? 
Holder det ikke med vanlig 
Zalo og Krystal Grønnsåpe?
Men med barn i huset...sikkert dyr også...
anbefaler jeg disse 2 produktene...
Slipper å dra frem vaskebøtta når ett
glass med ett eller annet går i gulvet
eller blir veltet på bordet...
bare spray og tørk av med våt klut:)
Også lukter det VELDIG rent etterpå;)))

Med det samme jeg er i det 
"gode-tips-hjørnet"...
vil jeg anbefale
på nett...
den er til god hjelp i de sene
nattetimer når man f.eks har syke barn
og er engstelig...
masse gode råd og tips
som beroliger ett 
bekymret mammahjerte:)

Bilder fra Google.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar