torsdag 23. februar 2012

Iiiiiiik!



Igår gjorde jeg virkelig
noe sprøtt og som
jeg aldri har gjort tidligere...
jeg brøt en grense...
jeg kjøpte ett par sko...
fra Isabel Marant...
og de kostet mer enn det
jeg vanligvis legger i sko:b

Har prøvd å finne ett billigere 
alternativ...
men nei; der måtte jeg gi tapt...
ingen var selvsagt like fine:)
Men jeg forsvarte kjøpet med
at de var tross alt fornuftige gode sko...
ingen høye hæler osv:)
Sjekket pris på de rundt om på
nettet også..
og de var faktisk litt billigere enn
utenlandske nettbutikker:)

Jeg kan forøvrig meddele
at nå snart kan alle dere andre
også få oppleve denne lille franske
butikken i Trondheim som selger de
mest vakreste klær, smykker, vesker og sko.

1 mars åpner Shine nettbutikk;)

Bilde fra Shine på Facebook.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar