fredag 3. mai 2013

Bruktduellen













Melder meg på NIB's Bruktduell med disse bildene av mitt nattbord.
Litt mørke bilder til tross for Mai og lysere dager...
men hva hjelper det når man våkner til snø:)

Men over til nattbordene...
har to stk som jeg fant på FINN som en snill Trønderdame ville gi bort...
mye fint å finne på de sidene om man følger ofte med vel og merke:)
I utgangspunktet var de lakkert mørkebrune, men for de som evt. følger meg på
Instagram, så har de nå blitt malt Matt Sort med Lady Supreme Finish...
som forøvrig er en fantastisk maling...om noen er interessert;)

Jeg elsker at det er litt størrelse på de, skuffe til forskjellig nips og en stor hylle til alle magasinene som jeg tror jeg skal få lest:)

I tillegg elsker jeg dukken som har vært brukt til utstilling på H&M...
den kan vel kalles godt brukt...og når jeg først er i gang så kan jeg nevne favorittvesken til 49,- fra Fretex på dukken;)) 

Og med det ønsker jeg dere en riktig så trivelig helg:)
 

4 kommentarer:

  1. Finfine bruktfunn, liker stilen du har på soverommet :)

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  2. Sååå fine nattbord og kule detaljer- flink du er :))
    Lykke til i konkurransen!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Fine nattbord!
    Og så koselig soverom du har!!
    Ønsker deg en NydeligFlott uke,
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie

    SvarSlett
  4. Tenk å komme over så fine nattbord a gitt, helt perfekte til soverommet! Ren lykke:-) Det er ekstra gøy å komme over noe som ikke alle andre har, og den veska og dukka tiltaler den delen av meg veldig ;-) Liker kolonistilen din jeg, unik, personlig og veldig fin.

    Hils gjengen og nyt uka!

    Klemmer og smil

    SvarSlett