torsdag 24. november 2011

It's beginning to look a lot like christmas:)




Jeg trenger snø NÅ
for å komme i skikkelig
julestemning...
det blir liksom ikke helt det samme
å pynte når det ikke er ett
eneste snøfnugg der ute:(
Skjønner godt at Trym ønsker
seg sparkesykkel i
bursdagsgave
neste uke...





Jeg har imidlertid startet
litt på julen alikevel...
kjøpte meg denne klokken
fra Marc by Marc Jacobs
til meg selv:)
Jeg har ikke klokke og 
siden jeg likte fargen så godt
så ble den klikket hjem
fra ShopBop:) 
Som forøvrig har
gratis levering innen 3 dager eller mindre...
bestilte mandagskvelden
og kl.13.10 idag ble den levert
på døren:))))
I LIKE!
Forhånds betalte momsen..
genialt:)

2 kommentarer:

  1. grattis med ny klokke
    den så fin ut

    klem, Åpent^hus

    SvarSlett
  2. Takk takk:) Nå som $ er lav er det mulig å gjøre noen kupp:)))

    SvarSlett