torsdag 9. juni 2011

To gode naboer




En liten flytt...
Nå deler de minste rom...
Snorre var litt lei av å bli vekket
av morgenfuglen Trym:)
Så nå deler Aslak og Trym rom...
jeg må få fikset noe på veggene
men syns det er vanskelig
når veggene blir så store rene flater...
blir fort litt "klattete"...
må ha noe med litt størrelse...
jeg får titte litt rundt:)
Får fikse ett litt 
røffere uttrykk etterhvert...
hekleteppe i gyngestolen sier
vel ikke akkurat gutterom;)
Ikke akkurat meg heller for 
å si det sånn...
men man har jo noen bomkjøp
liggende rundt som man bruker
i mangel på noe annet:)
18 juni skal forresten IKEA Leangen
arrangere garasjesalg...
jeg har meldt meg på...
håper å bli kvitt noen
feilkjøp opp gjennom tiden:)
Som f.eks alt det rosa som jeg har prøvd
meg på mang en gang uten hell...
det er så fint men ikke det spor meg:)
Nå skal jeg ut å 
kose meg i finværet:)

1 kommentar:

  1. Så nydelig barnerom :) Koselig å dele rom da, om man ikke blir vekket grytidlig da ;) hihi..! hilsen gamletingretten

    SvarSlett