søndag 15. mai 2011

Premie til meg:)




Etter å hatt halsvondt i en uke,
oppdaget jeg på fredag
at jeg var veldig hoven
bak i halsen...
så jeg dro til legen som sendte
meg videre til St.Olav...
som om jeg ikke har
vært nok der i det siste...
lite visste jeg hva jeg gikk til...
og godt var det!!!!
Istedet for å få halsbetennelse
hadde jeg vært så uheldig å få
en byll med verk...
ekkelt...ja jeg vet..
som selvsagt måtte skjæres hull på..
gud hvor vondt det var!!!
Tårene bare spratt..
i tillegg måtte jeg selvsagt tilbake
igår for å ta en ny runde...
hver dag til de ser det er bra...
heldigvis for meg slapp jeg med
kun to dager!
Så jeg kjøpte meg denne kjolen
som en aldri så liten trøst:)
H&M Trend...499,-
Gleder meg skikkelig til å bruke den...
den var virkelig nett på...
kledelig:)
Ha en fin søndag:)
Ps. $ er nede i 5.53...
så nå er det billig å handle 
på nett fra USA;)

1 kommentar:

  1. Viktig med premie(r) til seg selv! :) Den var bare suuuper fin!

    SvarSlett