lørdag 16. april 2011

Sans Stylistene


Torsdag kom endelig dagen
jeg hadde ventet på.
FRISØRTIME!
Jeg elsker å sitte i
frisørstolen.
Bestilte timen for over
2 mnd siden hos Sans Stylistene!
Men jeg ville prøve
økologisk hårfarging 
så da måtte jeg bare være tålmodig:)
Selvsagt startet dagen med at minstemann
hadde feber, men heldigvis
stilte Bestemor opp
og reddet dagen:)
Jeg vil bare anbefale
økologisk hårfarging
på det sterkeste...
ikke luktet det..
og jeg som farger rødt
er vant til rødt vann og shampoo-skum
i en uke etter farging...
men neida...
vannet er klart og shampoo-skummet hvitt:)
I tillegg kostet det ikke mer enn
andre frisørsalonger...
og det aller viktigste...
jeg slappet av og koste meg stort:)
Gleder meg til neste time:) 

Bilde hentet fra Sans Stylistene.


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar