søndag 15. august 2010

Pappas gamle skrivepult:)


Søppelbøtte i skinn kr.599,- hos Nostalgi og dagseng fra Ikea kr.995,-

Teppe fra Ikea kr. 1290,- og pute fra H&M kr.179,-

Teppe fra Ikea 1290,- og pute fra H&M 49,50,-





Speil fra Ikea kr.895,- og taklampe fra Ikea kr.350,-



Jeg har vært så heldig å arve pappas gamle skrivepult:)
Den skal jeg ha i loftstua, og her er noe av det jeg ønsker
meg sammen med den for å få det slik jeg ønsker.
Litt gammelt og brukt blandet med nytt som er litt dyrt men mest billig:)
I tillegg har jeg gamle bilder fra da pappa var ung og reiste verden rundt på båt.
Herlige eksotiske bilder. De skal henges opp over skrivepulten:)
Så neste gang du er hjemme, finn frem gamle fotoalbum...
her finnes det mange skulte skatter;)
Jeg får komme tilbake til resultatet når alt er i boks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar